Tuesday, October 12, 2010

Tiara Beach Resort

Mengenai Tiara Beach Resort

Tiara Beach Resort (TBR) yang terletak di Batu 13, Jalan Pantai, Port Dickson adalah lokasi yang sesuai untuk percutian seisi keluarga. Kedudukan Port Dickson yang terletak berdekatan dgn lembah klang,menjadinya destinasi terdekat dan mudah dikunjungi oleh warga kota.

Taman Tema yang seluas 8.4 hektar ini memang terkenal dengan pantai buatan manusianya. Resort Taman Tema ini memenuhi keperluan semua peringkat umur kerana di taman tema ini terdapat kolam untuk kanak kanak, tapak istana pasir, pantai buatan dan juga kolam mandi bersaiz 5 kali ganda kolam olimpik.

Pada waktu malamnya pengunjung dewasa boleh menghabiskan masa dengan berkaraoke di bilik karaoke yang disediakan. Selain itu terdapat juga tayangan wayang terbuka dan juga bilik permainan kanak kanak yang dilengkapi dengan permainan video game.

Sekiranya pengunjung mahu menikmati pantai sebenar, mereka boleh berbuat demikian dengan memandu ke pantai Teluk Kemang yang terletak berhampiran dgn resort ini.

Taman tema yang menyeronokkan.


Kemudahan Gym disediakan kepda pengunjung.

Lokasi Block. Unit kami di Block F, tingkat 1.

Peta ke Tiara beach Resort.



Klik disini untuk lokasi Tiara Beach Resort


8 comments:

  1. Tiara Beach Resort mmg sesuai utk cuti famili... kwasan luas, harga pun x mahal.

    ReplyDelete
  2. Memenuhi keperluan semua peringkat umur kerana di taman tema ini terdapat kolam.

    ReplyDelete
  3. Me and my family had spend last weekend in a water park. It’s amazing experience for me


    holiday rentals in paphos

    ReplyDelete
  4. Saya dalam proses utk mendptkan kembali apartment saya dari pihak Tiara Beach Resort. Saya nak minta tunjuk ajar..bagaimana nak dapatkan cleaner utk tugas membersihkan apartment sekiranya saya nak menyewakan pada org lain. Boleh bagi saya contact no.dia tak?

    ReplyDelete
  5. The beach resort holidays are best accommodation choice for tourists, these resorts offer a spectacular view of the splendid sun, sand, and sea right from the spaciously designed and well-appointed guestrooms. Pampering the visitors to their heart's desire

    ReplyDelete
  6. Tiara Beach Resort is the perfect place to spend holidays with your family. Your kids will definitely enjoy the place.

    ReplyDelete
  7. Tiara Beach Resort has everything, complete amenities, nice swimming pools, great accommodation and good staff to assist you.

    migrationexpert.co.uk

    ReplyDelete